abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153514410
Mijn vriend en ik waren/zijn bijna 2,5 jaar samen. Het was een goede relatie, we hebben veel opgebouwd samen.

Sinds een paar weken twijfelde hij er ineens aan ons. Ik vond dit heel erg, en we hebben er veel over gepraat. Hij kon me niet uitleggen wat het precies was.

Hij wilde vooral rust, tijd om over dingen na te denken. Ik heb veel gehuild en kon hem juist nu niet meer loslaten. Waarschijnlijk niet het juiste gedrag.

Een paar dagen geleden ben ik er achter gekomen dat een ander meisje in het spel is. Ze vind hem heel leuk en probeert steeds met hem af te spreken. Tijdens het uitgaan heeft hij 1x met haar gezoend. Of hij zelf met haar verder wil weet ik niet.

Ik heb hem ermee geconfronteerd, hij wist er weinig op te zeggen. Wilde weer dat ik wegging zodat hij kon nadenken. Ik wil hem nog steeds niet kwijt, er was zoveel meer tussen ons dan wat het nu lijkt te zijn.

Hij zegt wel dat hij nog van me houdt. Ook hebben we afgelopen vrijdag nog een hele intieme avond gehad met elkaar, dan kan het toch niet niks meer betekenen?

Wat zijn de do's en dont's in dit soort situaties? Ik wil hem echt niet kwijt...
pi_153514424
Klinkt alsof hij eerst wil weten of die ander echt met hem wil gaan voor hij jou aan de kant zet. Als die ander het niet wil, zal hij bij jou willen blijven
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_153514457
Ik zou dit niet van hem verwachten, ik dacht hem te kunnen inschatten. Zou iemand echt alles opzij kunnen zetten in zo'n situatie?
  zondag 14 juni 2015 @ 09:13:21 #4
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153514468
Pff zo reageren als er ineens een ander om de hoek komt kijken (hij, niet jij)... Dat zou niet eens een optie moeten zijn voor hem. Voor mij zou het vertrouwen weg zijn en daarmee eigenlijk ook de relatie over zijn, zonder vertrouwen geen relatie imho.

Blijkbaar heeft hij ook geen spijt van het voorval, anders had hij heel anders gereageerd dan je weg te sturen.
pi_153514489
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:11 schreef Jamey88 het volgende:
Ik zou dit niet van hem verwachten, ik dacht hem te kunnen inschatten. Zou iemand echt alles opzij kunnen zetten in zo'n situatie?
Jazeker, al helemaal als er een ander bedje gespreid is. Klinkt hard, maar dat is wel wat het is.

Hoop voor jullie dat er nog iets positiefs uitkomt. Jullie zijn alweer lang samen, en een nieuwe verliefdheid voelt natuurlijk meer aan alsof alles weer hemels is.. En dat is het dan ook. Maar het is ook gewoon chemie en stelt inhoudelijk niets voor natuurlijk.

Het is aantrekkingskracht en meer niet.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_153514491
Hij heeft me niet zelf verteld. Ik ben er op een andere manier achtergekomen, en hij schrok zich dood toen ik hem ermee confronteerde. Hij blijft volhouden dat er niks is, waarom zou je daarover liegen?
pi_153514493
Hij is er al lang uit maar te schijterig het uit te maken. Nu gaat hij afwachten tot jij dat doet of hem voor het blok zet.
pi_153514506
Wat zit er achter als iemand zo doet? Ik zou er niet over liegen, als ik hem echt kwijt wilde.
  zondag 14 juni 2015 @ 09:19:43 #9
346653 Ceviche
pi_153514512
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:17 schreef Jamey88 het volgende:
Hij heeft me niet zelf verteld. Ik ben er op een andere manier achtergekomen, en hij schrok zich dood toen ik hem ermee confronteerde. Hij blijft volhouden dat er niks is, waarom zou je daarover liegen?
Mensen die vreemdgaan liegen daar toch ook vaak over? Hij wil jou niet kwijt voor hij weet hoe het met die ander zit.

Waarom zou hij schrikken als er niets is gebeurd?
pi_153514519
Ik weet het niet, ik zou het zelf namelijk nooit doen. Ik weet niet hoe mensen denken die vreemdgaan.
pi_153514576
Hij zit nu in de spreekwoordelijke spagaat natuurlijk.

Met aan de ene kant jullie relatie en wat jullie samen hebben opgebouwd en beleeft.

En aan de andere kant de nieuwe 'liefde' met alle verliefdheden en gevoelens van dien.. En zulke gevoelens zijn meestal natuurlijk heel heftig en meeslepend. Het voelt aan alsof de ware ineens voor de stoep staat.

Zo leuk is dat niet voor hem. Rationeel zal hij ook jullie samen overwegen, maar gevoelsmatig zit hij al bij haar zogezegd.

Lastig.. Dat kun je hem proberen uit te leggen in zoverre dat hij daar niet over nadenkt nu, maar veel meer kun je niet doen. Als hij weer afstand van haar neemt dan zwakt het uiteindelijk weer af en kunnen jullie weer verder samen. In het beste geval.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_153514577
Er is ook geen man overboord, ik hem nog steeds al mijn spullen bij hem thuis staan en bijv. ook mijn huisdieren. Ik wil zo graag weten wat ik wel en niet moet doen.
pi_153514803
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:30 schreef Jamey88 het volgende:
Er is ook geen man overboord, ik hem nog steeds al mijn spullen bij hem thuis staan en bijv. ook mijn huisdieren. Ik wil zo graag weten wat ik wel en niet moet doen.
Je moet je vooral niet vastklampen en doen alsof je niet zonder hem kan. Doe je ding, zoeken vriendinnen op, heb lol. Dan merk je dat je niet pers� je vriend nodig hebt en hij ziet in wat 'ie mist. Naar een huilerig meisje wat thuis op de bank blijft hangen wil niemand terug.
pi_153514812
Je bent het oude paar schoenen en hij heeft nieuwe op het oog.
pi_153514823
quote:
Hij heeft allang de keuze gemaakt en is nu bezig te kijken hoe hij dit aan jou gaat verkopen.
  zondag 14 juni 2015 @ 09:57:49 #16
346653 Ceviche
pi_153514836
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:21 schreef Jamey88 het volgende:
Ik weet het niet, ik zou het zelf namelijk nooit doen. Ik weet niet hoe mensen denken die vreemdgaan.
Ik zou het zelf ook nooit doen maar ken wel mensen die dat wel gedaan hebben of die dat zo zouden doen. Alleen het idee al :N
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 10:29:23 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153515175
quote:
Als jij het echt voor hem was was er helemaal geen ruimte voor iemand anders. Als ie overtuigd is dat ie die andere meid kan hebben en beter is dan jij bent dan is ie zo weg.

Dat jouw spullen en huisdieren bij hem zijn zegt helemaal niets. Dat is je vast houden aan een strohalm. Ik zou zelf gaan als ik jou was. Het vertrouwen is weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153517518
quote:
Sorry, maar je spullen en huisdieren vooralsnog bij hem laten zegt niet echt iets over de schijnbare ernst van de situatie. Het is geen graadmeter, gezien het jouw beslissing is en niet die van hem.

Er is niet zoveel wat je kunt doen om je relatie te redden, aangezien je dat samen zou moeten doen. Je vriend denkt kennelijk dat het alleen van zijn keuze afhangt hoe verder te gaan en dat zegt misschien wel genoeg.
Niet alleen dat jij dus kennelijk niets kan doen om de situatie te verbeteren, hij wil het immers niet bespreken, zegt nog van je te houden en kan verder geen pointers geven. Nee, hij moet nadenken over die meid waar hij achter je rug om mee heeft gezoend en daar nog over liegen ook. Daar kun jij nu niets aan doen.

Waar je wel wat aan kan doen, is even wat beter kijken naar hoe hij zich gedraagt in plaats van wat hij zegt. Gedraagt hij zich als iemand die van je houdt en het beste met je voor heeft als hij alleen wil nadenken over wie hij nou moet kiezen?
Wil jij een relatie voortzetten met een jongen die je kennelijk niet heeft laten weten dat er iets niet goed zat en je nu warm houdt, terwijl hij nadenkt wie hij nu gaat kiezen? Die kennelijk alleen van je vraagt om hem even de tijd te gunnen om te beslissen tussen die ander of jou en zich verder niet wil bezighouden met jouw gevoelens nu of hoe jullie eventueel jullie relatie in de toekomst zouden kunnen gaan invullen?

Hoe kut je je ook voelt, wees kritisch. Dat moet je jezelf gunnen, want hij lijkt dat niet te doen..
pi_153517948
Hij maakt fouten en jij laat dit toe: 'wilde weer dat ik wegging zodat hij kon nadenken'?

Heb een beetje zelfrespect en laat je niet zo behandelen. Sta boven de emoties en maak hem duidelijk dat je dit niet accepteert en wees scherp in sommige situaties in plaats van je door emoties te laten leiden en je 'huilend aan hem vast te klampen'.

Dat je hem dit allemaal vergeeft zorgt er alleen maar voor dat hij zich dit kan veroorloven. Daarom durft hij jou ook zo te behandelen.

Er zijn genoeg jongens/mannen die wel trouw zijn, die wel enig respect kunnen opbrengen voor de ander...
★★★
pi_153518765
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:21 schreef Jamey88 het volgende:
Een relatie van 2,5 jaar be�indigen is niet makkelijk/leuk. Sommige mensen zijn watjes.
  zondag 14 juni 2015 @ 15:24:16 #21
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153521081
Waar is je zelfrespect TS?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_153543205
quote:
waarschijnlijk omdat er wel meer gebeurd is dan alleen zoenen, of dat hij dat in ieder geval wel zou willen.

wat mij stoort aan dit verhaal is dat je vriend zijn shit bij jou legt. hij heeft gevoelens voor iemand anders en dan moet jij hem ruimte geven? hij wil rust, hij wil nadenken, hij wil blablabla. en jij dan? ik zou dat niet willen. samenwonen of niet. ik zou de eer aan mezelf houden. niet zozeer om het vreemdgaan, maar om hoe hij daar dan mee omgaat. .
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_153543295
quote:
als jouw spullen daar staan en jouw huisdieren daar wonen, dan woon jij daar klaarblijkelijk ook. waarom moet jij dan weggaan om hem (die arme arme jongen die zo in de spagaat zit :') )de tijd en ruimte te geven om na te denken? dikke fucking doei imho. je vriend weet zichzelf wel lekker in de zielige-arme-kerel-hoek te wurmen he?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Official ESF Kreviewer maandag 15 juni 2015 @ 10:44:52 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_153543310
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 15:24 schreef Steef121 het volgende:
Waar is je zelfrespect TS?
Waar slaat dit nou weer op? Een relatie van 2.5 jaar niet zomaar aan de kant gooien als je partner een keer met een ander heeft gezoend heeft niets met een gebrek aan zelfrespect te maken.
Het is altijd makkelijk om te zeggen dat je het meteen uitmaakt als jouw partner het doet, maar in de praktijk zitten er toch vaak veel mitsen en maren aan.
pi_153543514
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:06 schreef Jamey88 het volgende:

Wat zijn de do's en dont's in dit soort situaties? Ik wil hem echt niet kwijt...
Dan vergeven en niet verder over praten
Fylax is op televisie geweest
  maandag 15 juni 2015 @ 12:16:22 #26
123170 alors
zlata1234
pi_153545432
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Een relatie van 2.5 jaar niet zomaar aan de kant gooien als je partner een keer met een ander heeft gezoend heeft niets met een gebrek aan zelfrespect te maken.
Het is altijd makkelijk om te zeggen dat je het meteen uitmaakt als jouw partner het doet, maar in de praktijk zitten er toch vaak veel mitsen en maren aan.
Ik zou het nog kunnen begrijpen als hij zelf mans genoeg was geweest om meteen zijn fout op te biechten. Dan zou je nog kunnen zeggen dat hij ondanks zijn fout iig eerlijk is geweest.

Maar hij kiest gewoon de makkelijke weg, stiekem experimenteren met een ander, TS aan het lijntje houden om op terug te vallen.
'Hij wist niet wat er was' toen ze erover spraken, terwijl er gewoon een ander was. En TS moet maar weg, zodat meneer kan 'nadenken', bitch please :')
know'm sayin?

word? word.
pi_153545533
Je vriend heeft gewoon een knapper exemplaar gevonden, alleen nu is het nog even aftasten of het ook echt allemaal wat wordt. Tot die tijd houdt hij jou achter de hand als reserve, mocht het alsnog mislukken met de knappere meid.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 15 juni 2015 @ 12:37:55 #28
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153545970
quote:

[..]

Je snapt er duidelijk geen ene drol van. Nergens zeg ik dat TS het moet uitmaken, maar ze maakt het hem wel heel makkelijk op deze manier.

Mijn vriendin is ook vreemdgegaan in een dronken bui tijdens een festival toen we drie jaar hadden, 6 man gezoend. Verschil is, dat ze dit zelf eerlijk toegaf, duidelijk spijt betoog en absoluut geen ruimte gaf aan de twijfel dat ze in de toekomst 100% voor mij zou gaan en zoiets niet meer gebeuren zou. TS wordt als een hoop stront behandeld.

Als TS er ZELF achterkomt, vervolgens de laffe zak confronteert, doet de laffe zak vaag plus veel geheimzinnig gedoe erom heen. als klap op de vuurpijl laat laffe zak haar in het duister tasten wat betreft zijn intenties en of die wel of niet voor haar wil gaan. Sterker nog, het lijkt laffe zak niet echt veel te boeien.. en ik vind het persoonlijk respectloos wat laffe zak doet. laffe zak wil rust, hij wil nadenken, heeft ruimte nodig.. ja ruimte ja.. om uit te gaan en met anderen te zoenen.. ik vind het een onbeschofte lul als je het mij vraagt..

Daar mag ze heus tegen opstaan.. ipv van die " ik wil hem sws niet kwijt" mentaliteit.
🐄🌳
  Official ESF Kreviewer maandag 15 juni 2015 @ 12:47:45 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_153546223
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:37 schreef Steef121 het volgende:
Mijn vriendin is ook vreemdgegaan in een dronken bui tijdens een festival toen we drie jaar hadden, 6 man gezoend.
Wat een hoer. Waar is je zelfrespect?
pi_153546256
quote:

[..]

Je snapt er duidelijk geen ene drol van. Nergens zeg ik dat TS het moet uitmaken, maar ze maakt het hem wel heel makkelijk op deze manier.

Mijn vriendin is ook vreemdgegaan in een dronken bui tijdens een festival toen we drie jaar hadden, 6 man gezoend. Verschil is, dat ze dit zelf eerlijk toegaf, duidelijk spijt betoog en absoluut geen ruimte gaf aan de twijfel dat ze in de toekomst 100% voor mij zou gaan en zoiets niet meer gebeuren zou. TS wordt als een hoop stront behandeld.

Als TS er ZELF achterkomt, vervolgens de laffe zak confronteert, doet de laffe zak vaag plus veel geheimzinnig gedoe erom heen. als klap op de vuurpijl laat laffe zak haar in het duister tasten wat betreft zijn intenties en of die wel of niet voor haar wil gaan. Sterker nog, het lijkt laffe zak niet echt veel te boeien.. en ik vind het persoonlijk respectloos wat laffe zak doet. laffe zak wil rust, hij wil nadenken, heeft ruimte nodig.. ja ruimte ja.. om uit te gaan en met anderen te zoenen.. ik vind het een onbeschofte lul als je het mij vraagt..

Daar mag ze heus tegen opstaan.. ipv van die " ik wil hem sws niet kwijt" mentaliteit.
6 man gezoend? ;(
Echt zonder gein, die zou bij mij thuis dus nooit meer binnenkomen he.
Alcohol is altijd zo makkelijk om je achter te verschuilen. _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 13:18:09 #31
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153547016
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een hoer. Waar is je zelfrespect?
hehe inkoppertje
🐄🌳
  maandag 15 juni 2015 @ 13:19:12 #32
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_153547042
quote:
waarom zou je daarover liegen?
... om problemen te omzeilen.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:23:33 #33
33189 RM-rf
1/998001
pi_153547134
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:06 schreef Jamey88 het volgende:
nuja... Ik zou wel eens kritisch kijken naar of in jullie relatie alles zo okay was.
kennelijk heeft hij met die andere dame gezoend en is vatbaar voor haar flirts... dat kan niet anders dan dat het in jullie huidige relatie gewoon niet zo lekker loopt.

Enkel zo hard benadrukken dat je hem niet wilt laten gaan en niet kwijtwilt zou geen streven an sich moeten zijn... Zelfs als je ernaar wilt streven je relatie te herstellen, zal dat je enkel lukken als jullie beiden de problemen die jullie relatie nu heeft kunnen en willen oplossen..
en zeker hij zou daar dan ook voor moeten kiezen en zich niet wegdrukken en een beetje vluchtgedrag vertonen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 15 juni 2015 @ 13:27:03 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153547227
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij is er al lang uit maar te schijterig het uit te maken. Nu gaat hij afwachten tot jij dat doet of hem voor het blok zet.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153547598
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 09:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je moet je vooral niet vastklampen en doen alsof je niet zonder hem kan. Doe je ding, zoeken vriendinnen op, heb lol. Dan merk je dat je niet pers� je vriend nodig hebt en hij ziet in wat 'ie mist. Naar een huilerig meisje wat thuis op de bank blijft hangen wil niemand terug.
Dit is de beste reactie.
Lambo of Rekt
pi_153548902
Kappen met die gozer. Wat een fucking sukkel. Hij verdient je niet.
pi_153548939
quote:

[..]

En jullie zijn nog steeds samen? Damn :')
  maandag 15 juni 2015 @ 15:56:59 #38
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153550818
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:39 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

En jullie zijn nog steeds samen? Damn :')
Jep, ik zou een heel boek vol kunnen schrijven met wat er aan vooraf ging en wat er erna gebeurde, maar uiteindelijk heeft dit incident ons allebei een beter persoon gemaakt en dichter bij elkaar gebracht.

Zolang beiden oprecht en eerlijk zijn kan je zoveel overwinnen, absurd gewoon. 2 jaar later nu zijn we gelukkiger dan ooit en vertrouwen elkaar volledig.
🐄🌳
pi_153551429
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:56 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Jep, ik zou een heel boek vol kunnen schrijven met wat er aan vooraf ging en wat er erna gebeurde, maar uiteindelijk heeft dit incident ons allebei een beter persoon gemaakt en dichter bij elkaar gebracht.

Zolang beiden oprecht en eerlijk zijn kan je zoveel overwinnen, absurd gewoon. 2 jaar later nu zijn we gelukkiger dan ooit en vertrouwen elkaar volledig.
Okay, knap. Ik zeg je eerlijk, ik zou t niet kunnen. Ik zou denk ik nooit meer t zelfde naar haar kunnen kijken. Vind dat van zo'n ongekende labiliteit dat ze mijn respect voorgoed kwijt zou zijn.
pi_153578266
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:49 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

6 man gezoend? ;(
Echt zonder gein, die zou bij mij thuis dus nooit meer binnenkomen he.
Alcohol is altijd zo makkelijk om je achter te verschuilen. _O-
Dit. Het nuttigen van alcoholische dranken heb je zelf in de hand.
� mon citoyens vous serez unis.
pi_153578895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:56 schreef HSG het volgende:

[..]

Dit. Het nuttigen van alcoholische dranken heb je zelf in de hand.
Ja, maar het gedrag wat je erop vertoont niet altijd. Tis een russisch roulette spel, alcohol en de tegensexe.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 juni 2015 @ 12:23:48 #42
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_153579045
"Ik zou die lul gelijk dumpen. Als iemand mij zoiets flikt dan gooi ik diezelfde dag de spullen nog op straat! :( "

quote:

[..]

Verder dit.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_153579959
Ik zou hem toch eens gaan onderwerpen aan een Gestapo-verhoor, om in Hans Teeuwen z'n termen te spreken. Je kan het niet maken richting de ander om voor langere tijd zo onduidelijk te blijven. Die duidelijkheid moet je gaan opeisen. Anders is het toch echt klaar.

Het advies om maar uit te gaan en lol te maken (om zo angstvallig maar niet vastklamperig over te komen) vind ik wat naief. Alsof je in zo'n mentale toestand waarbij je je relatie dreigt te verliezen maar eventjes zin hebt in lol maken.
Betaalt netjes elke maand zijn contributie.
pi_153580843
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 15:56 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik zou dit echt niet kunnen om de doodeenvoudige reden dat ze niet genoeg van je houdt om je zoiets aan te doen. 1 is al te veel maar 6???????????? Dat kan echt niet!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:18:54 #45
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153583958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef Guy1243 het volgende:

[..]

Ik zou dit echt niet kunnen om de doodeenvoudige reden dat ze niet genoeg van je houdt om je zoiets aan te doen. 1 is al te veel maar 6???????????? Dat kan echt niet!
In die tijd was ik ook niet bepaald een engel.ze heeft namelijk borderline en in het laatsfe half jaar was ze heel depressief en su�cidaal. Reageerde zich vaak af op mij, en op dr ouders. Kon daar niet altijd even goed mee omgaan en nam veel dingen ook persoonlijk. het verwijt geen man te zijn kreeg ik vaak naar mijn hoofd. soms uit het niets, soms als ze dr zin niet kreeg. ze vond toen ook dat de man alles zou moeten betalen, want dat verdiende ze. ze vertelde verhalen over vrouwen die elk weekend een bosje bloemen kreeg van hun mannen. ik had geluk met haar, want " mannen staan in de rij voor me" zei ze.

Ik vond dit onzin, gewoon alles eerlijk verdelen. Weigerde dit ook te doen, vooral omdat ze het perse wilde afdwingen. Enfin heel veel ruzies de laatste maanden van de drie jaar samen. Irriteerde zich aan alles wat ik deed. Ook dan werkelijk alles. Niks was goed, alles kon beter en ze was altijd negatief. kon me daar dood aan ergeren en ik pakte het ook kansloos aan; kan je niet lachen? kan je niet tenminste alsof doen, hoe lang gaat dit nog duren?

Ze kon toen ook heel agressief worden in die tijd, duwde dr ma de trap af ( om een pinpas??),draaide dr arm om en had het over dr moeder doodsteken etc. sloeg mij toen ook geregeld als we ruzie hadden. of krassen in haar eigen arm zetten en mij een schuldgevoel aanpraten

ze werd ook mishandeld door dr aan alcohol verslaafde vader in dr jeugd, dus daar kan ook het een en ander aan liggen.

Een vreslijke tijd waarin ik mijn vriendin, dat eerst een engeltje was, zag ontpoppen tot een monster van ongekende grootte en kon en wou het niet geloven. voelde mij echt verlamd toentertijd.

Een keer toen we ruzie hadden, zei ik; karma pakt je wel een keer terug, waarop ze zei; dan hoop ik dat karma een lekkere man is in tegenstelling tot jij, toen knapte er iets in me waarop ik dr een bitchclap verkocht en haar mijn huis huilend uitjoeg. Na dit moment ging het van kwaad tot erger.

onze relatie werd een knipperlicht relatie en op feestjes waar we samen naartoe gingen, dronk ze standaard te veel en begon ze ruzies om niets om vervolgens met andere jongens te flirten. (waar ze overigens uiteindelijk niks mee deed). Meestal liep het zo dat ik met een kutgevoel 2 uur snachts naar huis ging en zij om half acht sochtends voor de deur stond en ik in mijn boxer wakkergebeld en al kon opendoen.. iig, het geraakte kort daarna uit, Kutte was, dat we nog samen een vakantie geboekt hadden die zomer naar Spanje, dus terwijl het toen uit was had je een mooi vooruitzicht op die vakantie..

Vlak daarvoor maakten we het weer aan en zouden we kijken hoe het op die vakantie ging. Die vakantie was overigens een hel, want elke dag uitte ze haar twijfels over de relatie en ergerde zich wederom aan alles wat ik deed. de laatste dag echter draaide ze plots bij en zei ze dat ze van me hield en me niet kwijt wilde.

een week voor dat festival incident (in augustus) zouden we samen naar een festival gaan. ik had kaartjes geregeld als verrassing.Ik hoopte op betere tijden, want het leek beter te gaan. op die noodlottige dag, had ik me kansloos verslapen en ik wou een uur later vertrekken. Dit wilde ze absoluut niet, want ze wou geen geld/tijd verspillen dus als ik niet op tijd was zou ze met dr vriendinnen naar een ander festival gaan. Ik zei prima dan doe je dat toch lekker, en na 5 minuten was het geregeld en tja de rest van het verhaal is dan duidelijk.
overigens was het 5 man en een vrouw

ik kreeg die dag, rond een uur of half 2 snachts de sms waarin stond. "het spijt me, maar je wilt me echt niet meer, trust me het is beter als je me nooit meer spreekt, voor je eigen best wil". gelukkig sliep ik reeds toen.

volgende dag dus wakker en las die shit en geloofde het in eerste instantie niet. met dr afgesproken en zei dr, goede grap dit weer, waarop ze niks zei en vooruit keek.
toen begon het beseffen, en ik vroeg alleen gezoend? zei ze ja. met 1? ze zei niks. met 2? niks. met 3? met 4? met 5? nee, met 6???? ja zei ze. kon dr wel wurgen en als een bitch huilde ik en vroeg dr waarom? ze zei uit wraak, omdat dit zo de enige manier is waarop ik van je afkom, anders blijf je me willen.

daarop verliet ik de scene
en instabiele tijden volgde de komende maand, rookte veel wiet, zat met vrouwen te flirten, die me allemaal lieten denken aan mn ex.

2 maanden later, zonder enig contact, belde ze me dronken op, ze was uitgeweest en had het gevoel dat ze door iemand achtervolgd werd. (bs) en iig wat er uitkwam was een of ander uitmaakgesprek die dag erop.

op die dag ging het eigenlijk vanzelf, we vonden elkaar weer en wat eruit kwam was dat we het nog een keer gingen proberen en zij hulp zou zoeken voor dr problemen. ze gaf aan veranderd te zijn en speet haar voor alles dat ze me aandeed. dat ik haar perfecte match was en dit precies op tijd was, want ze had namelijk afgesproken met iemand anders (iemand die ze had ontmoet op et festival) binnenkort om een film te kijken op zn kamer en zou dr niet verbaasd hebben zei ze dat ze op bed beland zouden zijn. Ok, dacht ik. ik zei tegen dr : we moeten niet te gehaast van start gaan, we moeten elkaar de ruimte geven en vertelde haar dat ik in die 2 maanden verslaafd was geraakt aan wiet en dit het liefst zonder contact met haar wou afbouwen. Daarna samen verder. in principe vond ze dit goed, maar na bijna 2 w geen contact draaide ze bij, vond ze het onzin, en kon ze niet uitstaan dat ik in die tijd zon junk geworden was en zei ze dat ze met die festivalguy een relatie had en dat wij toch echt voorbij zijn. maar achteraf bleek dat onzin te zijn en zei ze dat uit wraak. (dat ik dus die ruimte wou en geen contact)

Wederom volgde instabiele tijden en lag ik met 2 andere vrouwen in bed, seks was belabberd want zat alleen in mn hoofd met mn ex, en met een had ik praktisch een relatie.

tot mijn ex en ik een maand later elkaar weer tegenkwamen bij een feest en ik vertelde over mijn relatie, ervan uitgaande dat zij ook een relatie had en ze bekende toen dat ze gelogen had en ze in die tussentiid niks met anderen gedaan had. Ze had aan dr zelf gewerkt. Tevens hulp gezocht en ook was ze uit huis gegaan om de spanning in huis te ontlopen. de domme doos, ik snapte het niet waarom ze loog. maar enfin, ik was van mijm verslaving af, maar niet van mijn gevoelens voor mn ex, heb eerlijk toegegeven wat er gebeurd was tussen mij en die vrouwen, was ze niet blij mee, maar begreep het wel en vanaf die dag zijn we weer samen. en wonder boven wonder is het sindsdien allemaal goed gegaan, ze is weer het engeltje waar ik verliefd op werd. Af en toe ruzie zoals overal, maar valt allemaal te overzien.

Dit is het dus in een notendop nog wel... of het allemaal te volgen is betwijfel ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Steef121 op 16-06-2015 15:32:11 ]
🐄🌳
pi_153584148
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:18 schreef Steef121 het volgende:

[..]

In die tijd was ik ook niet bepaald een engel.ze heeft namelijk borderline en in het laatsfe half jaar was ze heel depressief en su�cidaal. Reageerde zich vaak af op mij, en op dr ouders. Kon daar niet altijd even goed mee omgaan en nam veel dingen ook persoonlijk. het verwijt geen man te zijn kreeg ik vaak naar mijn hoofd. soms uit het niets, soms als ze dr zin niet kreeg. ze vond toen ook dat de man alles zou moeten betalen, want dat verdiende ze. ze vertelde verhalen over vrouwen die elk weekend een bosje bloemen kreeg van hun mannen. ik had geluk met haar, want " mannen staan in de rij voor me" zei ze.

Ik vond dit onzin, gewoon alles eerlijk verdelen. Weigerde dit ook te doen, vooral omdat ze het perse wilde afdwingen. Enfin heel veel ruzies de laatste maanden van de drie jaar samen. Irriteerde zich aan alles wat ik deed. Ook dan werkelijk alles. Niks was goed, alles kon beter en ze was altijd negatief. kon me daar dood aan ergeren en ik pakte het ook kansloos aan; kan je niet lachen? kan je niet tenminste alsof doen, hoe lang gaat dit nog duren?

Ze kon toen ook heel agressief worden in die tijd, duwde dr ma de trap af ( om een pinpas??),draaide dr arm om en had het over dr moeder doodsteken etc. sloeg mij toen ook geregeld als we ruzie hadden. of krassen in haar eigen arm zetten en mij een schuldgevoel aanpraten

ze werd ook mishandeld door dr aan alcohol verslaafde vader in dr jeugd, dus daar kan ook het een en ander aan liggen.

Een vreslijke tijd waarin ik mijn vriendin, dat eerst een engeltje was, zag ontpoppen tot een monster van ongekende grootte en kon en wou het niet geloven. voelde mij echt verlamd toentertijd.

Een keer toen we ruzie hadden, zei ik; karma pakt je wel een keer terug, waarop ze zei; dan hoop ik dat karma een lekkere man is in tegenstelling tot jij, toen knapte er iets in me waarop ik dr een bitchclap verkocht en haar mijn huis huilend uitjoeg. Na dit moment ging het van kwaad tot erger.

onze relatie werd een knipperlicht relatie en op feestjes waar we samen naartoe gingen, dronk ze standaard te veel en begon ze ruzies om niets om vervolgens met andere jongens te flirten. (waar ze overigens uiteindelijk niks mee deed). Meestal liep het zo dat ik met een kutgevoel 2 uur snachts naar huis ging en zij om half acht sochtends voor de deur stond en ik in mijn boxer wakkergebeld en al kon opendoen.. iig, het geraakte kort daarna uit, Kutte was, dat we nog samen een vakantie geboekt hadden die zomer naar Spanje, dus terwijl het toen uit was had je een mooi vooruitzicht op die vakantie..

Vlak daarvoor maakten we het weer aan en zouden we kijken hoe het op die vakantie ging. Die vakantie was overigens een hel, want elke dag uitte ze haar twijfels over de relatie en ergerde zich wederom aan alles wat ik deed. de laatste dag echter draaide ze plots bij en zei ze dat ze van me hield en me niet kwijt wilde.

een week voor dat festival incident (in augustus) zouden we samen naar een festival gaan. ik had kaartjes geregeld als verrassing.Ik hoopte op betere tijden, want het leek beter te gaan. op die noodlottige dag, had ik me kansloos verslapen en ik wou een uur later vertrekken. Dit wilde ze absoluut niet, want ze wou geen geld/tijd verspillen dus als ik niet op tijd was zou ze met dr vriendinnen naar een ander festival gaan. Ik zei prima dan doe je dat toch lekker, en na 5 minuten was het geregeld en tja de rest van het verhaal is dan duidelijk.
overigens was het 5 man en een vrouw

ik kreeg die dag, rond een uur of half 2 snachts de sms waarin stond. "het spijt me, maar je wilt me echt niet meer, trust me het is beter als je me nooit meer spreekt, voor je eigen best wil". gelukkig sliep ik reeds toen.

volgende dag dus wakker en las die shit en geloofde het in eerste instantie niet. met dr afgesproken en zei dr, goede grap dit weer, waarop ze niks zei en vooruit keek.
toen begon het beseffen, en ik vroeg alleen gezoend? zei ze ja. met 1? ze zei niks. met 2? niks. met 3? met 4? met 5? nee, met 6???? ja zei ze. kon dr wel wurgen en als een bitch huilde ik en vroeg dr waarom? ze zei uit wraak, omdat dit zo de enige manier is waarop ik van je afkom, anders blijf je me willen.

daarop verliet ik de scene
en instabiele tijden volgde de komende maand, rookte veel wiet, zat met vrouwen te flirten, die me allemaal lieten denken aan mn ex.

2 maanden later, zonder enig contact, belde ze me dronken op, ze was uitgeweest en had het gevoel dat ze door iemand achtervolgd werd. (bs) en iig wat er uitkwam was een of ander uitmaakgesprek die dag erop.

op die dag ging het eigenlijk vanzelf, we vonden elkaar weer en wat eruit kwam was dat we nog een keer gingen proberen en zij hulp zou zoeken voor dr problemen. ze gaf aan veranderd te zijn en speet haar voor alles dat ze me aandeed. dat ik haar perfecte match was en dit precies op tijd was, want ze had namelijk afgesproken met iemand anders binnenkort om een film te kijken op zn kamer en zou dr niet verbaasd hebben zei ze dat ze op bed beland zouden zijn. Ok, dacht ik. ik zei tegen dr, we moeten niet te gehaast van start gaan, we moeten elkaar de ruimte geven en vertelde haar dat ik in die 2 maanden verslaafd was geraakt aan wiet en dit het liefst zonder contact met haar wou afbouwen. en daarna samen verder. in principe vond ze dit goed, maar na een 2 w geen contact draaide ze bij, vond ze het onzin, en kon ze niet uitstaan dat ik in die tijd zon junk geworden was en zei ze dat ze met die festivalguy een relatie had en dat wij toch echt voorbij zijn. maar achteraf bleek dat onzin te zijn en zei ze dat uit wraak.

Wederom volgde instabiele tijden en lag ik met 2 andere vrouwen in bed, seks was belabberd want zat alleen in mn hoofd met mn ex, en met een had ik praktisch een relatie.

tot mijn ex en ik een maand later elkaar weer tegenkwamen bij een feest en ik vertelde over mijn relatie, ervan uitgaande dat zij ook een relatie had en ze bekende toen dat ze gelogen had en ze in die tussentiid niks met anderen gedaan had en aan dr zelf had gewerkt. Hulp gezocht en ook was ze uit huis gegaan om de spanning in huis te ontlopen. de domme doos, ik snapte het niet waarom ze loog. maar enfin, ik was van mijm verslaving af, maar niet van mijn gevoelens voor mn ex, heb eerlijk toegegeven wat er gebeurd was, was ze niet blij mee, maar begreep het wel en dus vanaf die dag zijn we weer samen. en wonder boven wonder is het sindsdien allemaal goed gegaan, ze is weer het engeltje waar ik verliefd op werd. Af en toe ruzie zoals overal, maar valt allemaal te overzien.

Dit is het dus in een notendop nog wel...
Jij moet even je eigen topic openen in R&P, als je zo'n lange post moet maken over je relatie in iemand anders zijn topic is er nog een hoop te doen. Vertrouwen, me reet.

TS, als hij op iemand anders verliefd raakt is er nog heel weinig wat je kan doen, vrees ik. Wel mag je natuurlijk aangeven dat je het niet leuk vind aan het lijntje gehouden te worden, en dat zijn 'nadenkperiode' ook effect op jou heeft.
-nee-
pi_153584260
@Steef121: Waarom je nog bij die chick bent is mij een raadsel _O- echt niet ok� gewoon. Lmao.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:39:05 #48
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153584522
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Jij moet even je eigen topic openen in R&P, als je zo'n lange post moet maken over je relatie in iemand anders zijn topic is er nog een hoop te doen. Vertrouwen, me reet.

TS, als hij op iemand anders verliefd raakt is er nog heel weinig wat je kan doen, vrees ik. Wel mag je natuurlijk aangeven dat je het niet leuk vind aan het lijntje gehouden te worden, en dat zijn 'nadenkperiode' ook effect op jou heeft.
haha, had zelf geen idee dat het zo lang zou worden, maar je hebt gelijk! dit is TS zijn topic, maar men had vragen dus ik dacht pleur het er ff neer dan.. godskolere wat een post is het geworden.. heb ook geen behoefte aan advies of iets dergelijks. back to TS iig.
🐄🌳
pi_153586516
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:29 schreef JedimindhaX het volgende:
@Steef121: Waarom je nog bij die chick bent is mij een raadsel _O- echt niet ok� gewoon. Lmao.
Inderdaad dit. Echt fascinerend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')