Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overlevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi zo en wel lekker snel ook dan
Fijn te horen, vond het ook wel erg rapquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef D. het volgende:
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overlevenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 17 december 2022 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi zo en wel lekker snel ook dan
Krijg je McDonaldsquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die Trump Trading Cards.Dineren met Trump, dat zou wat zijn.
Oja, hij eet veel McDonald's... En na een kwartier is het al klaar. En natuurlijk mag je het niet hebben over politics maar alleen over golf enzo.quote:
Je gaat het 5 min langer volhouden dan een kwartier als je blijft herhalen dat hij geweldig isquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, hij eet veel McDonald's... En na een kwartier is het al klaar. En natuurlijk mag je het niet hebben over politics maar alleen over golf enzo.
You have beautiful golf courses. They are beautiful.quote:Op zaterdag 17 december 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat het 5 min langer volhouden dan een kwartier als je blijft herhalen dat hij geweldig is
No babi pangan for you !!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Alles oke?
Deed mij aan gefrituurde ( in ossewit) hondenbrokken denken
Is dat rauwe broccoli?quote:
De volgendequote:Op zaterdag 17 december 2022 06:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overleven
Fijn te horen, vond het ook wel erg rapquote:Op zaterdag 17 december 2022 06:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, nouja, nog steeds grieperig, maar ik heb het vertrouwen weer terug dat ik het ga overleven
Die zou op een tegel kunnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen gore broccoli is goor, lekkere broccoli is lekker
Waarom broccoli verzieken door er die meuk over te gooienquote:
Vast welquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog spannende plannen vandaag?
Ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
@:notturna, van harte gefeliciteerd vanuit Den Haag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal het YT-tje achterwege laten![]()
Nee, niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog spannende plannen vandaag?
Daar zal best blij mee zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik hem even voor haar afgespeeld.
Die kan in de playlist:quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Die verdwijnt nooit meer vrees ik.
quote:
Jij van harte gefeliciteerd met je meissiequote:Op zaterdag 17 december 2022 11:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Die verdwijnt nooit meer vrees ik.
Nu doe je ons wel tekort hoor, hier word je toch vrolijk vanquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Een mens zou bang worden om te melden, dat hij/zij jarig is.
[..]
Jij van harte gefeliciteerd met je meissie
Wat een sneu volkquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik berg mijn schaatsen maar weer op![]()
https://www.rtvutrecht.nl(...)feest-gaat-niet-door
Geweldig allemaal... Die FOK! meetquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Dankjewelquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Een mens zou bang worden om te melden, dat hij/zij jarig is.
[..]
Jij van harte gefeliciteerd met je meissie
Trieste etterbakken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Oh wat stom zeg, wat een idiotenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn laptop heeft vandaag geen zin om de foto's op AD te ladenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan in rotterdan op de bijenkorf schaatsen. Das leuk, daar maken we een ijsbaan.
Oh wacht, dat 'ijs' kan er niet tegen als het vriest
https://www.ad.nl/rotterd(...)e-reden-br~a23a7d6f/
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft vandaag geen zin om de foto's op AD te laden
Ziet er apart uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:46 schreef Loveable het volgende:
Iemand een ijs pannenkoek?
https://www.ad.nl/video/p(...)ren-in-het-vk-346177
Uhu, ook nooit eerder gezienquote:
Gefeliciteerd Nottie!quote:
Ben je goed verwend door Sode?quote:
Nee, ik ook niet eerlijk gezegd.quote:
Thanks Dot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sodeen @:notturna ook van harte gefeliciteerd
![]()
![]()
Wel lekker directquote:
Ohh jarig 49 tochquote:
Die houwe erinquote:
middag Aloaquote:
Afbeeldingen van het AD laden weer, ik heb cookies verwijderd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft vandaag geen zin om de foto's op AD te laden
Waarom dat?quote:
Oh datquote:
Ja ik heb mijn muts weer terug en ik heb een capuchonquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar vaak wel de rellen na de tijd.
Veel te koud anders.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn muts weer terug en ik heb een capuchon[ link | afbeelding ]
Ja ik ben verleden week al door de camera's gesniektquote:
Je was te snel ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben verleden week al door de camera's gesniekt
Zal echt nog even naar de winkel moeten.quote:
Ik zou het doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je dit ook in de airfryer?
Je weet hoe muizen zijnquote:
Ratten zijn idd beterquote:
Vroeger wel in huis gehad. Nieuwbouwhuis waar ooit een weiland was...quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien als huisdier in een kooitje
Ja ze lopen los op fok. Zonder kooitjequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso ja. Prachtige beesten zijn dat
quote:
Dat soort kooi huisdieren zou verboden moeten worden. Kind kijkt er niet meer naar om. Dus doeiquote:
Ik zit ook weleens verderop, maar dan ergens andersquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
Net zoals Aloa komt even loeren en zit verderop te bolken
Loerenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit ook weleens verderop, maar dan ergens anders
Loeren naar de boerenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
LoerenNou ik heb mijn twijfels over het nest warm houden voor het geval het weer uit de klauwen loopt
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
Net zoals Aloa komt even loeren en zit verderop te bolken![]()
![]()
Dag poepie scheetjequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
Net zoals Aloa komt even loeren en zit verderop te bolken![]()
![]()
Ik heb er net een oliebol inquote:
Ik haal er morgen even een paarquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er net een oliebol in![]()
Daar had ik de hele week al trek in, dus vanmiddag bij de kraam gehaald.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er net een oliebol in![]()
Daar had ik de hele week al trek in, dus vanmiddag bij de kraam gehaald.
Toch wel? Van de week vond je ze nog te duurquote:
Dat vind ik wel lekker, maar niet voor de bij de koffiequote:Op zaterdag 17 december 2022 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook lekker.
Hier lekkere opgebakken zuurkoolstamp.
Zijn ze ook iddquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel? Van de week vond je ze nog te duur
Ja, die snap ik welquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lekker, maar niet voor de bij de koffie
En ik heb wat vroeg een oliebol gegetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die snap ik wel
We hebben wat laat gegeten.
Ze kunnen vast niet zo mooi zingen als wijquote:
Nee, ik kan natuurlijk gewoon het de mensen door hun strot duwenquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is er iemand aanwezig die jarig is?
Nou die studenten kwamen om kwart voor 2 al jeu de boules...die proberen het welquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen vast niet zo mooi zingen als wij![]()
Jeu de Boule.... hebben de onderburen al geklaagd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou die studenten kwamen om kwart voor 2 al jeu de boules...die proberen het wel![]()
Bier, dropshot, gluhwijnen jenever...alles door elkaar
Ik zeg, DOENquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik kan natuurlijk gewoon het de mensen door hun strot duwen
Lol. Hier tegenover liggen banen. Ze spelen elke 2 maanden wel een keer. Nu kerstversie. Allemaal foute trui aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeu de Boule.... hebben de onderburen al geklaagd?
Foute Boule meetquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol. Hier tegenover liggen banen. Ze spelen elke 2 maanden wel een keer. Nu kerstversie. Allemaal foute trui aan.
Foute truien meetquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol. Hier tegenover liggen banen. Ze spelen elke 2 maanden wel een keer. Nu kerstversie. Allemaal foute trui aan.
Dan moeten we wat eerder beginnenquote:
Die is leukquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Foute truien meet![]()
[ afbeelding ]
Ja happy hierquote:
Ik heb appelmoes zelf gemaakt, wat wilde jij zelf maken?quote:
Een foute truiquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb appelmoes zelf gemaakt, wat wilde jij zelf maken?
Ik snap niet waarom je een trui fout noemt, dat zeiden ze vandaag ook al op mijn opleiding.quote:
Fout is ook een relatief begripquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een trui fout noemt, dat zeiden ze vandaag ook al op mijn opleiding.
Iedereen een "foute" trui aan behalve ik, ik had de vorige lesdag gemist
Dan is het goedquote:
Hooi!quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi!
Zal best lekker zijn. Zat je ff te stangen met die varkenspensverkeerde smiley eerder haha
Begreep alleen niet dat er geen rijst of bami en groenten plus sauce op je bordje lagen..
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Die 5mln topics gaan we dit jaar echt niet meer halen
Daarover gesproken, vorig jaar zat ik om deze tijd in Kralendijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij ging het allemaal mis toen iemand 40+ verkocht voor een paar kralen ofzo
Ja wie was datquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij ging het allemaal mis toen iemand 40+ verkocht voor een paar kralen ofzo
Echt niet?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Die 5mln topics gaan we dit jaar echt niet meer halen
Oh, je hebt de inboedel dus al langer te koop gezetquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarover gesproken, vorig jaar zat ik om deze tijd in Kralendijk![]()
Mooi dat ie bevalt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Marcusz, heb nog 1883 gekeken afgelopen weken. Had er wel wat over gelezen en al binnengeharkt, maar door je tip dus aan begonnen. Geweldige serie! Aanraderttt!
Script oke. Goede dialogen. Voice-over werkt ook goed (meestal niet). Mooie beelden.
En goed geacteerd met name die knapperd..
[ afbeelding ]
En ik verkoop jullie er allemaal bij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, je hebt de inboedel dus al langer te koop gezet
Is het een film of serie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat ie bevalt.![]()
T is maar 1 seizoen helaas.
Volgende is iets van 1927 ofzo.
En ja, zeker knappe meid.
Je bent nog niet klaar?
Ik wens niet verkocht te wordenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik verkoop jullie er allemaal bij.
Een serie met verschillende getallen, why?quote:
https://www.imdb.com/title/tt13991232/?ref_=nv_sr_srsg_1quote:
ok even checkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt13991232/?ref_=nv_sr_srsg_1
Echt 1 van de allerbeste die ik de laatste jaren gezien heb
Je weet dat je dan straks ook excuses moet gaan maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik verkoop jullie er allemaal bij.
Ja, eergisteren laatste. Echt erg goed gemaakte serie. En dat grietje is natuurlijk wel echt lovely.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat ie bevalt.![]()
T is maar 1 seizoen helaas.
Volgende is iets van 1927 ofzo.
En ja, zeker knappe meid.
Je bent nog niet klaar?
Ah mooi, weet je hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, eergisteren laatste. Echt erg goed gemaakte serie. En dat grietje is natuurlijk wel echt lovely.
Prequel van Yellowstone (zelf niet gezien) by the wee, hoeft dus ook niet (voor eventueel interesse van lui hiero).
https://www.rottentomatoes.com/tv/1883
Skyquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef drakin het volgende:
ZIet er leuk uit, waar is deze te zien?
Ja doei h�quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat je dan straks ook excuses moet gaan maken.
En dat wij daar dan niet mee akkoord gaan omdat de datum niet bevalt.
En er natuurlijk extra geld vanuit jou bij moet
Die ken ik nietquote:
Ken je Skyshowtime niet?quote:
Nee, is via een tv abonnement of is het een streamingsdienst?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je Skyshowtime niet?
Maar is vast ook op alternatieve manieren te vinden.
Jep.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah mooi, weet je hoe het afloopt.
Komt dus nog (minimaal) een serie tussen 1883 en Yellowstone.
Nieuwe streamingsdienst, want we hadden er nog niet genoegquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, is via een tv abonnement of is het een streamingsdienst?
Ik heb alleen HBO en Prime op het moment
Ik ben zeker wel benieuwd naar de opvolger hiervan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep.
Ja, wel gezocht of er nog eentje kwam. Niet zo'n interesse in, zeker niet met die andere cast en without the girl..
Yellowstone hoef ik ook niet te zien op basis van wat ik las.
Kijk dan liever 1883 nog een wel een keertje als ik flink gedementeerd ben![]()
Note: ook te zien op prime (kopen) , vudu en apple tv.
Prime kun je het apart kopenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, is via een tv abonnement of is het een streamingsdienst?
Ik heb alleen HBO en Prime op het moment
Ja, I know. Maar de reviews stonden me niet echt aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel benieuwd naar de opvolger hiervan.
Yellowstone heb ik wel eens iets van gezien, maar op tv en dan rot te volgen. Misschien kijk ik die later nog wel, viel me iig niet tegen. En de basis van Yellowstone komt hier ook weer uit, makers zijn deels hetzelfde.
Prijs valt nog mee, zeg ik binnenkort gewoon prime opquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe streamingsdienst, want we hadden er nog niet genoeg
Ja, haha, ik las net iets over de cast. Er wordt werk van gemaakt.quote:
Peer zequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
Ik peer 'm![]()
Nighty Night en tot de volgende.
Harry?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Op zaterdag 17 december 2022 23:20 schreef sly-nl het volgende:
En hoe
En Indiana Jones en Dame Helen Mirren.
De hockeydames?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
even aan mn dochter vragen ... die heeft ze ontmoet
Ja Harry vanquote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja Harry van
You're an archeologist Harry
Ze was toch bij jou?quote:
Ahquote:
Das toch zo'n sukkel uit harry snotter?quote:
Staat hoog op mijn lijstje ook jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
die waren daar in "El desierto de Atacama"
Da is Harry jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch zo'n sukkel uit harry snotter?
De opperlamaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
Zag dat ie weer een film had gepost op ...?
zit nog schaatsen te kijken ..quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
De meisjes zijn moe, hoe kan dat nou
Ze scoren wel
4 wedstrijden in 5 dagen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Best wel druk programma... 4 wedstrijden in 6-8 dagen?
Moet je bij die watjes in de woestijn een mee aankomenquote:Op zondag 18 december 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik wou het iets ruimer laten blijken voor de rest
Dames doen het goed ja,quote:
ik ga geen namen noemen maar heb een idee.. is het familie?quote:Op zondag 18 december 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dames doen het goed ja,
ondanks dat er nu een opperkwal kots is.
Van Naomi? Nee,quote:Op zondag 18 december 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga geen namen noemen maar heb een idee.. is het familie?
SB 2-0quote:Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Naomi? Nee,
Van Seve, ja, vader.
Echt welquote:
En dat uit bij Argentini�quote:
Ik ben anti-Messi wat een vies menneke is dat en dat is niet alleen om nu , maar dat draag ik al wat jaren in me mee ... Ja dan maar Frankrijk weer ...quote:Op zondag 18 december 2022 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Die ********fransen
mogen het iig niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben anti-Messi wat een vies menneke is dat en dat is niet alleen om nu , maar dat draag ik al wat jaren in me mee ... Ja dan maar Frankrijk weer ...Ieder zijn ding gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou maar saai worden anders
stupidity has become as common as common sense was before
Ik denk ook niet dat ik dat ga uitzittenquote:Op zondag 18 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
De heren zoeken het maar weer uit,
ik ga mijn bed zoeken
Extra rellen wel ..quote:Op zondag 18 december 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig
Zou maar saai worden anders
kijkquote:Op zondag 18 december 2022 03:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik had er ook de verschijnselen van, in december 2019.
Getsiequote:
Nee, je moet het gewoon uitzieken, net als @tonja. Beterschap 🍏quote:Op zondag 18 december 2022 03:35 schreef D. het volgende:
Ik weet dat velen mij voor gingen, maar voel er verder niet beter door hoor
Je leeft nogquote:Op zondag 18 december 2022 03:35 schreef D. het volgende:
Ik weet dat velen mij voor gingen, maar voel er verder niet beter door hoor
Daar zit mijn zusje nu. Ze heeft een ezeltje geadopteerdquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarover gesproken, vorig jaar zat ik om deze tijd in Kralendijk![]()
Die eerste is wel een hele gave foto.quote:Op zondag 18 december 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Weirdddddddddddddd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotoshop jaquote:Op zondag 18 december 2022 11:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die eerste is wel een hele gave foto.
Nee doe maar nietquote:Op zondag 18 december 2022 11:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zit mijn zusje nu. Ze heeft een ezeltje geadopteerd![]()
Ik zal haar maar niet vertellen dat het soms niet goed afloopt
Mooi plekkiequote:
Een O'Neill cylinderquote:
Iets met skieen denk ik.quote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
de goggia is met de geschwollene hand
gerijden
Voor het laatst gesignaleerd in DTS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |