SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Danny GEFELICITEERD
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Goldband.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchthemarookworst
Man bijt worsteven wasje draaien kan ik ondertussen shoarma bestellen en klappen. Of misschien neem ik viessmerig een dikke kapsalonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenFreshFruit
Vita Brevis.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtBen nog meer de bestellingen bezig en daarna kan het hondje mee wandelen naar de brievenbusHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Wat heb je voor hontje?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben nog meer de bestellingen bezig en daarna kan het hondje mee wandelen naar de brievenbus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtEen lelijk bejaard chihuahua rolmops mengsel die het liefst in de zin op de bank ligt en aan iedereen die langs loopt gilt dat ze uit zijn tuin moetenHey there sunshine lift my hearthemarookworst
Man bijt worstWaarheen wordt de hont opgestuurd?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben nog meer de bestellingen bezig en daarna kan het hondje mee wandelen naar de brievenbusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenloveislikeakiss
Geluk is een geruchtHij was ooit zwart maar wordt met de dag grijzerHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Heer Emmer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.hemarookworst
Man bijt worstcursus ging vandaag niet door, de organisatie stuurde mij een mail vandaag en kreeg out of office reply van me en ging er vanuit dat ik er niet benUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenloveislikeakiss
Geluk is een geruchtGod only knowsquote:Op woensdag 12 april 2023 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
Hoe oud kunnen die kleine hondjes worden?
Chihuahua's halen de 20 wel eens
Vuilnisbakken zitten meestal goed kwa genen
Hij is nu 16Hey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Ik hoop best wel oud.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
Hoe oud kunnen die kleine hondjes worden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
God only knows
Hij is nu 16“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Das nog redelijk dan. De honden die wij vroeger hadden was bij 10/11 wel op.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
God only knows
Hij is nu 16Zie bovenquote:loveislikeakiss
Geluk is een geruchtWe woonden ooit aan een 80 km weg dus dan was 5 opeens oudHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Aston Martin is nu 10.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Das nog redelijk dan. De honden die wij vroeger hadden was bij 10/11 wel op.
[..]
Zie boven
Remy Martin 6.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtFreshFruit
Vita Brevis.Ken je de K9 tuigjes?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtja, die had hij ook eentje, maar zijn hoofd is net zo dik als zijn nek dus daar kan hij uit ontsnappen
en aangezien hij doof is mag hij echt niet meer losHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Hoe communiceer je?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja, die had hij ook eentje, maar zijn hoofd is net zo dik als zijn nek dus daar kan hij uit ontsnappen
en aangezien hij doof is mag hij echt niet meer los“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Mickytjuh
Flip flap floepMijn lessen voor morgen zijn voorbereid
Het is de slechtste voorbereiding ooooooit
AHHHW CUTE FOTOS VAN HONDJE!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.FreshFruit
Vita Brevis.Veel bolk er in?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn lessen voor morgen zijn voorbereid
Het is de slechtste voorbereiding ooooooit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Mickytjuh
Flip flap floepOnly Bolkjesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtMet een hoop gebaren, maar ook redelijk blind en laatst nog een snoepje voor zijn neus Terwijl hij sliep test gedaan... Ook redelijk reukloosquote:Hey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Prima toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Ach beestje toch.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met een hoop gebaren, maar ook redelijk blind en laatst nog een snoepje voor zijn neus Terwijl hij sliep test gedaan... Ook redelijk reukloos“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.hemarookworst
Man bijt worstGewoon de klas aan het werk zettenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef Mickytjuh het volgende:
AHHHW CUTE FOTOS VAN HONDJE!!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenSlijmerdsSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space betweenhemarookworst
Man bijt worstDat is niet geschikt voor minderjarigenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentendrakin
vurig typjequote:
Ik moest plots wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!FreshFruit
Vita Brevis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.SwJ
Het boegbeeld van FOK!Lessen voorbereidenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef Mickytjuh het volgende:
AHHHW CUTE FOTOS VAN HONDJE!!!F.K.A. SuperwormJimdrakin
vurig typjeO en ik heb een heerlijk chocoladekoekje, of zeg maar gerust koek. Megading!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!loveislikeakiss
Geluk is een geruchtKan gebeuren, ik ben de hond aan het teleurstellen door op de wc te zittenHey there sunshine lift my heartOww nog ff met beetje geluk.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston Martin is nu 10.
Remy Martin 6.
Je weet t toch nooit zeker…
En altijd moeilijk keer op keerFreshFruit
Vita Brevis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjeIk was wel vlakbij jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!Ja d��rom juistquote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar weer.
@:Paul is er niet hoor.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space betweenFreshFruit
Vita Brevis.Aston was als pup al bijna dood.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Oww nog ff met beetje geluk.
Je weet t toch nooit zeker…
En altijd moeilijk keer op keer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Zo zie je maar…quote:Op woensdag 12 april 2023 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston was als pup al bijna dood.FreshFruit
Vita Brevis.Wel 3000 euro verder,dus ik ben zuinig op hem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Jij ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjepu van 3000 euro?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!Grrrrrrrr
*PURRRRR*Kolere, donderslagen hier"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."FreshFruit
Vita Brevis.Aston kreeg steeds meer last van zijn maag.Eerst allerlij onderzoeken en dingen.Na een operatie bleek er enorme bal van haar plastic etc in zijn maagje te zitten.quote:
Maar nu gaat het prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjeO de dierenarts rekening, ik dacht een heel duur rasquote:Op woensdag 12 april 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston kreeg steeds meer last van zijn maag.Eerst allerlij onderzoeken en dingen.Na een operatie bleek er enorme bal van haar plastic etc in zijn maagje te zitten.
Maar nu gaat het prima.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!FreshFruit
Vita Brevis.Dat viel wel mee,iets van 500.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
O de dierenarts rekening, ik dacht een heel duur ras“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjeplastic in de maag, arm beestjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!Ja dat ben je zo kwijtquote:Op woensdag 12 april 2023 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel 3000 euro verder,dus ik ben zuinig op hem.drakin
vurig typjeHoe kom je dan aan die 3000 euro?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!FreshFruit
Vita Brevis.Was echt niet leuk.Hij at ook haar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjeOeiquote:Op woensdag 12 april 2023 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was echt niet leuk.Hij at ook haar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!loveislikeakiss
Geluk is een geruchtHier ook ja, de dove hond keek opquote:Hey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Dierenartskosten,scans en operatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Die voelen dat.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier ook ja, de dove hond keek op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Grrrrrrrr
*PURRRRR*quote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier ook ja, de dove hond keek op
"Je moet de bass niet horen, je moet 'm v��len!""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."drakin
vurig typjeNet zeg je dat die 500 euro wasquote:Op woensdag 12 april 2023 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dierenartskosten,scans en operatie.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!FreshFruit
Vita Brevis.Je leest niet goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.FreshFruit
Vita Brevis.Momentje.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Je moet de bass niet horen, je moet 'm v��len!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.drakin
vurig typjeOf je schreef het niet duidelijk genoegquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!FreshFruit
Vita Brevis.Wat jij wil.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Of je schreef het niet duidelijk genoeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtde hond was duur bij de dierenarts maar leeft nu nog lang en gelukkig
zo, ik ga omkleden want ben volledig nat gehageldHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Wat trek je aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
de hond was duur bij de dierenarts maar leeft nu nog lang en gelukkig
zo, ik ga omkleden want ben volledig nat gehageld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchteen oversized trui en een joggingbroekHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.Prima.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
een oversized trui en een joggingbroek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtja als het weer stom wil gaan doen ga ik gewoon hygge doenHey there sunshine lift my heartdrakin
vurig typjeGeen Fika?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja als het weer stom wil gaan doen ga ik gewoon hygge doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!hemarookworst
Man bijt worstEten ze tijdens de Fika fikazenpizza?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentendrakin
vurig typjeZweeds voor naar buiten gaan, gezelligheid, samen koffie drinken, pauze nemen, rustquote:
lijkt wat op de Deense HyggeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!loveislikeakiss
Geluk is een geruchtah, maar buiten is hagelquote:Op woensdag 12 april 2023 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Zweeds voor naar buiten gaan, gezelligheid, samen koffie drinken, pauze nemen, rust
lijkt wat op de Deense Hygge
dus buiten is nee op het moment
of het moet met zweedse sauna komen, dan kan ik een hoop hebbenHey there sunshine lift my heartFreshFruit
Vita Brevis.drakin
vurig typjewat jij wilquote:Op woensdag 12 april 2023 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
Eten ze tijdens de Fika fikazenpizza?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!Mickytjuh
Flip flap floepTjah..quote:
Op mijn vrije dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.drakin
vurig typjeIn Zweden zeggen ze er is geen slecht weer, alleen slecht gekleed zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, maar buiten is hagel
dus buiten is nee op het moment
of het moet met zweedse sauna komen, dan kan ik een hoop hebbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!Mickytjuh
Flip flap floepEn er is een boek in Nederland. "Wie heeft ons geleerd dat regen slecht weer is" of zo iets.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
In Zweden zeggen ze er is geen slecht weer, alleen slecht gekleed zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.FreshFruit
Vita Brevis.loveislikeakiss
Geluk is een geruchtlaat mij gewoon hagel niet leuk vindenHey there sunshine lift my heartMickytjuh
Flip flap floepHongurrrrr
Eten staat in de oven.
Helaas zonder vegan kaas.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.hemarookworst
Man bijt worstLekker flakka nemen bij de FikaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenhemarookworst
Man bijt worstZit teringvol van grote kapsalonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenMickytjuh
Flip flap floepJij mag dat.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
laat mij gewoon hagel niet leuk vinden
Doet pijn, is stom.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.drakin
vurig typjeInderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En er is een boek in Nederland. "Wie heeft ons geleerd dat regen slecht weer is" of zo iets.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 16:39:51 #100FreshFruit
Vita Brevis.En je was opgevouwen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 16:40:13 #101hemarookworst
Man bijt worstNee opgehangenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 16:41:02 #102FreshFruit
Vita Brevis.Goed bezig.Ik moet ook even wat doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 16:41:13 #103loveislikeakiss
Geluk is een geruchtkleine wasjes, grote wasjesHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 16:41:19 #104hemarookworst
Man bijt worstEnergietarieven wel gunstig laatste tijd met dynamische contract. Meer gebruikt dan vorige maand maar minder kostenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 16:42:29 #105loveislikeakiss
Geluk is een geruchtmijne staan nog vast van voor de gekte, vind het wel mooiHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 16:42:50 #106FreshFruit
Vita Brevis.Gaat hier ook prima,al willen ze ons steeds een vast contract aanbieden.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
Energietarieven wel gunstig laatste tijd met dynamische contract. Meer gebruikt dan vorige maand maar minder kosten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 16:47:18 #108loveislikeakiss
Geluk is een geruchtsoms is het beter, soms niet, op het moment gaat het meer omlaag dan anders dus geduld loontHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 16:48:56 #110hemarookworst
Man bijt worstZonder gifjequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 16:49:34 #111hemarookworst
Man bijt worstMisschien dat ik dan later in het jaar een contract neemquote:Op woensdag 12 april 2023 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms is het beter, soms niet, op het moment gaat het meer omlaag dan anders dus geduld loontUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 16:50:49 #112loveislikeakiss
Geluk is een geruchtmoet kijken wanneer die van mij verloopt, eind dit jaar of eind volgend jaar dacht ikHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 16:51:03 #113hemarookworst
Man bijt worstPaar dagen na invasie Oekra�ne was ik verhuisd, wat was dat drama zeg bij het aansluiten bij energieleverancierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 16:52:03 #114Mickytjuh
Flip flap floepIk heb momenteel een los-vast contract en das op dit moment best okOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.woensdag 12 april 2023 @ 16:53:54 #115loveislikeakiss
Geluk is een geruchtja maar jij stookt ook niet veel, scheelt toch weerHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 16:54:20 #116Mickytjuh
Flip flap floepJa en MrMickytjuh heeft een 5 jarig contractquote:Op woensdag 12 april 2023 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja maar jij stookt ook niet veel, scheelt toch weerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok�, daar heb je gelijk in.woensdag 12 april 2023 @ 16:55:23 #117loveislikeakiss
Geluk is een geruchtnou dat had ie niet met mijquote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en MrMickytjuh heeft een 5 jarig contract
maar toen had ie ook nog geen airco
afzien was datHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:05:19 #119loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 17:15:25 #121loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 17:19:36 #123FreshFruit
Vita Brevis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:20:39 #124loveislikeakiss
Geluk is een gerucht40 lavendel plantjes besteld
blijkbaar komen ze ook in wit en roze
iemand zin om te komen graven?Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:22:06 #126hemarookworst
Man bijt worstquote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
40 lavendel plantjes besteld
blijkbaar komen ze ook in wit en roze
iemand zin om te komen graven?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 17:23:13 #127loveislikeakiss
Geluk is een geruchtBekend fenomeen. Uitzicht is ondergeschikt aan de nabije natuur.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
al de vlinders straks
was ook leuk in San marino, sta je helemaal bovenaan, iedereen genieten van het uitzicht, ik loop langs een plant en zie zo'n kolibrievlinder, dus zit daar 10 minuten naar te kijkenwoensdag 12 april 2023 @ 17:28:56 #129loveislikeakiss
Geluk is een geruchtbeestjes zijn leukquote:Op woensdag 12 april 2023 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bekend fenomeen. Uitzicht is ondergeschikt aan de nabije natuur.Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:29:59 #130FreshFruit
Vita Brevis.Chef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:30:59 #131FreshFruit
Vita Brevis.Behalve in je broekje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:32:51 #132loveislikeakiss
Geluk is een geruchtschaamluis is aan het uitsterven vanwege de, euhm, het, euhm, verlies van huisvestingquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:33:23 #133drakin
vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:34:08 #134FreshFruit
Vita Brevis.Wat zeg je dat mooi.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schaamluis is aan het uitsterven vanwege de, euhm, het, euhm, verlies van huisvesting“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:35:10 #135loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 17:37:30 #136FreshFruit
Vita Brevis.woensdag 12 april 2023 @ 17:38:03 #137drakin
vurig typjegifjes zonder bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:40:27 #139FreshFruit
Vita Brevis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Krijg je nu sifilis voorquote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schaamluis is aan het uitsterven vanwege de, euhm, het, euhm, verlies van huisvestingwoensdag 12 april 2023 @ 17:42:03 #141loveislikeakiss
Geluk is een geruchtmoet nog leren hoe ik zelf gifjes maakquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:42:24 #142drakin
vurig typjeHoe plaats je gifjes?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:42:49 #143FreshFruit
Vita Brevis.De baas is aanwezig.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog leren hoe ik zelf gifjes maak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Op imgflip.comquote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog leren hoe ik zelf gifjes maakwoensdag 12 april 2023 @ 17:44:26 #145drakin
vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:44:40 #147loveislikeakiss
Geluk is een geruchtzelfde als afbeeldingen, zoek de url van de gif en plakken in [ img] [/ img]quote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:44:43 #148drakin
vurig typjeNiet zo dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:45:07 #151drakin
vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:45:39 #153drakin
vurig typjeZo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:46:14 #154Shii
Ava by Flory-Geweldig zijn die kolibrievlindersquote:Op woensdag 12 april 2023 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
al de vlinders straks
was ook leuk in San marino, sta je helemaal bovenaan, iedereen genieten van het uitzicht, ik loop langs een plant en zie zo'n kolibrievlinder, dus zit daar 10 minuten naar te kijkenwoensdag 12 april 2023 @ 17:46:21 #155drakin
vurig typjeHet is gelukt, had het verkeerde deel van de gif gekopieerdquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:46:25 #156loveislikeakiss
Geluk is een geruchtdat was een lange maar het wachten wel waard XDquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 17:46:45 #157FreshFruit
Vita Brevis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:47:05 #158drakin
vurig typjeIk zocht op bolk op imgur.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat was een lange maar het wachten wel waard XD
Maar zwaaien is ook altijd leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:49:16 #161drakin
vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:50:25 #162FreshFruit
Vita Brevis.Ik mis de BOLK.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:50:56 #165drakin
vurig typjeDenk de bolk er maar bijquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:53:16 #171loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 17:53:33 #172HappyCharly
#doesliefAwwwquote:
Liefste FriesWaarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 17:54:08 #174FreshFruit
Vita Brevis.Hoe was je dag tot dusver?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:54:51 #175drakin
vurig typjeCutequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:55:11 #177drakin
vurig typjeBulk?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:56:17 #179FreshFruit
Vita Brevis.Ze plaagt je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:56:22 #180drakin
vurig typjeNee ik zit goed zoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:56:24 #181HappyCharly
#doesliefEhm.. goedquote:
Ik wil niet zeuren.Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 17:56:43 #183drakin
vurig typjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:56:58 #184FreshFruit
Vita Brevis.Zeur dan niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :Pwoensdag 12 april 2023 @ 17:57:58 #187drakin
vurig typjeDie beesten zijn sowieso bastardsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 17:59:36 #189FreshFruit
Vita Brevis.Draken waren wel lief?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 17:59:45 #190drakin
vurig typjeMailyquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 18:00:10 #193loveislikeakiss
Geluk is een geruchtnatuurlijk zijn draakjes liefquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:00:18 #194drakin
vurig typjeDraken zijn altijd liefquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 18:00:26 #196HappyCharly
#doesliefIk zeur toch ook nietquote:Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:00:37 #197drakin
vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!woensdag 12 april 2023 @ 18:02:34 #199FreshFruit
Vita Brevis.Principessa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:03:14 #200loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 18:04:22 #201FreshFruit
Vita Brevis.woensdag 12 april 2023 @ 18:10:18 #207HappyCharly
#doesliefAlles is liefdequote:Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:10:32 #209HappyCharly
#doesliefquote:Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:11:42 #212FreshFruit
Vita Brevis.Hier wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:12:32 #214FreshFruit
Vita Brevis.Tot dusver de liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:12:39 #215loveislikeakiss
Geluk is een geruchtlekker gezellig hier weer <3Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:13:34 #216FreshFruit
Vita Brevis.Niet dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:15:05 #218FreshFruit
Vita Brevis.Ik krijg hier de schuld dat ik een blokje heb voor een oplader.Weet nergens van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:15:27 #220loveislikeakiss
Geluk is een geruchtjawelquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:15:50 #222loveislikeakiss
Geluk is een geruchtze bedoelen bolkjequote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg hier de schuld dat ik een blokje heb voor een oplader.Weet nergens van.Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:16:34 #223FreshFruit
Vita Brevis.Ze is echt woosboest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:17:16 #224hemarookworst
Man bijt worstZiezo, die hangt weer goed
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:17:49 #225FreshFruit
Vita Brevis.Mooi.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ziezo, die hangt weer goed
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:18:23 #226HappyCharly
#doesliefBolkje voor de opladerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg hier de schuld dat ik een blokje heb voor een oplader.Weet nergens van.Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:19:37 #227loveislikeakiss
Geluk is een geruchtwoensdag 12 april 2023 @ 18:21:10 #229FreshFruit
Vita Brevis.Soul natuurlijk.Vrouwen,je weet toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:21:25 #230loveislikeakiss
Geluk is een geruchtje moederquote:Hey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:22:40 #231HappyCharly
#doesliefGeef het blokje dan ook terugquote:Op woensdag 12 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul natuurlijk.Vrouwen,je weet toch?Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:23:14 #232HappyCharly
#doesliefAlles is liefde of angstquote:Waarom winnen de achterbakse mensen?woensdag 12 april 2023 @ 18:23:38 #233hemarookworst
Man bijt worstwoensdag 12 april 2023 @ 18:25:09 #234Borrelnootje00
deal with itdat is handigquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon deze nemen, kan je lekker alles tegelijk laden
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:25:46 #235FreshFruit
Vita Brevis.Borrel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.Ah, okequote:Op woensdag 12 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul natuurlijk.Vrouwen,je weet toch?woensdag 12 april 2023 @ 18:25:55 #237Borrelnootje00
deal with itgewoon in de trein inpluggen
als de airfrijer kan dan zou dat ding vast voor geen problemen zorgen'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:26:18 #239Borrelnootje00
deal with itik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moequote:
maar ff bijkomen'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:26:37 #240Borrelnootje00
deal with ithoi trouwensquote:
ik juich mee heey'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:26:43 #241hemarookworst
Man bijt worstWel chill dat je tegenwoordig kan opladen in de trein. Kan ik mijn dieselgenerator thuislatenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenBorrelquote:Op woensdag 12 april 2023 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe
maar ff bijkomenwoensdag 12 april 2023 @ 18:27:20 #243Borrelnootje00
deal with itgoedeavondquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:28:29 #244Borrelnootje00
deal with iten ik heb..
net een halve koude wel een hele lekkere cheeseburger gegeten
zo van treat yourself maak het niet eens warm, kliekjes genot'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:28:31 #245loveislikeakiss
Geluk is een geruchtja ik moet echt gaan koken, wraps vanavondHey there sunshine lift my heartwoensdag 12 april 2023 @ 18:29:38 #247Borrelnootje00
deal with itmaily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :PNiks mis mee.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en ik heb..
zo van treat yourself maak het niet eens warm, kliekjes genotwoensdag 12 april 2023 @ 18:30:33 #249hemarookworst
Man bijt worsteen zelfgemaakte?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en ik heb..
zo van treat yourself maak het niet eens warm, kliekjes genotUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:30:37 #250Borrelnootje00
deal with itklopt maar voelde wel beetje armoedigquote:
geen ambiance'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:31:03 #251FreshFruit
Vita Brevis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :PMorgen iets meer moeite doen danquote:Op woensdag 12 april 2023 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt maar voelde wel beetje armoedig
geen ambiancewoensdag 12 april 2023 @ 18:31:14 #253Borrelnootje00
deal with itVan een snackbar, maar echt ik zweer, lekkerste cheeseburger everquote:
met bacon genot en soort kool erop jummie'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:32:07 #255FreshFruit
Vita Brevis.Waar blijft RP?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.woensdag 12 april 2023 @ 18:32:16 #256Borrelnootje00
deal with itJa precies... als de aftakeling niet in gang word gezet aka het verval door het werkenquote:
ik maak het wel positief nee je hebt gelijk, iets meer moeite is al meer resultaat'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:33:06 #257Borrelnootje00
deal with ithoe was jullie dag?'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:33:12 #258hemarookworst
Man bijt worstklinkt goedquote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Van een snackbar, maar echt ik zweer, lekkerste cheeseburger ever
met bacon genot en soort kool erop jummieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:34:06 #260Borrelnootje00
deal with itIk ben verslaafd.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:34:24 #261Borrelnootje00
deal with itLekker manquote:
goede dag dus wel'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:35:53 #264Borrelnootje00
deal with itvolgende week ben je nog vrolijkerquote:
lekker weer vrolijke aloaaaaaa toch
in de sferen'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:36:06 #265hemarookworst
Man bijt worstElke dag daarheen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:36:41 #266hemarookworst
Man bijt worstHeb ik net vrij genomen bij deze matige weekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:36:46 #267Borrelnootje00
deal with itDe snackbar ligt helemaal niet in de buurt, dus ga er ong 1 keer per maand heenquote:
Dat is heel schappelijk toch?'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:37:06 #268Borrelnootje00
deal with itJa timing, maarja het weer hequote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ik net vrij genomen bij deze matige week
heb je niet in de hand.'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:37:33 #269Borrelnootje00
deal with itGelukkig heb je nog weekend'' I am under no obligation to make sense to you.''Stuk warmer in ieder geval en droogquote:Op woensdag 12 april 2023 18:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
volgende week ben je nog vrolijker
lekker weer vrolijke aloaaaaaa toch
in de sferen
Mag ook weleens...woensdag 12 april 2023 @ 18:38:38 #272Borrelnootje00
deal with itwe zijn KLAAR met kutweerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Stuk warmer in ieder geval en droog
Mag ook weleens...'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:39:10 #273hemarookworst
Man bijt worstEn als die wel in de buurt zou zijn?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De snackbar ligt helemaal niet in de buurt, dus ga er ong 1 keer per maand heen
Dat is heel schappelijk toch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:39:15 #274Borrelnootje00
deal with itik heb helaas pas vakantie misschien eind Juli een weekje en 2 weken in september..
duurt best lang wel nog'' I am under no obligation to make sense to you.''maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :PBecause you're worth itquote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies... als de aftakeling niet in gang word gezet aka het verval door het werken
ik maak het wel positief nee je hebt gelijk, iets meer moeite is al meer resultaatwoensdag 12 april 2023 @ 18:39:49 #277hemarookworst
Man bijt worstNa anderhalfweek werken neem ik weer vrij van koningsdag tot bevrijdingsdagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:40:13 #279Borrelnootje00
deal with it'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:41:00 #281Borrelnootje00
deal with itik moet werken met koningsdag en de dag erna ook
de hele week
ja mooie weken zijn dit mentaal ik vind best wel jammer want weet niet of ik iets ga doen met koningsdag nu'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:41:37 #282greysbones
fun fact i don't carewat zou je doen als je vrij was?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik moet werken met koningsdag en de dag erna ook
de hele week
ja mooie weken zijn dit mentaal ik vind best wel jammer want weet niet of ik iets ga doen met koningsdag nuAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.woensdag 12 april 2023 @ 18:42:36 #283Borrelnootje00
deal with itsowquote:Op woensdag 12 april 2023 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na anderhalfweek werken neem ik weer vrij van koningsdag tot bevrijdingsdag
connaisseur gonna connaisseur lekker man
al plannen of geen plannen en go with the flow'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:42:56 #284hemarookworst
Man bijt worstDe Koning komt naar Rotterdam dus ik ga liever Rotterdam uit, die hele poppenkast mag me gestolen wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenWat moet hij daar nou?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Koning komt naar Rotterdam dus ik ga liever Rotterdam uit, die hele poppenkast mag me gestolen wordenwoensdag 12 april 2023 @ 18:43:56 #286Borrelnootje00
deal with itAls het mooi weer zou zijn, ja dikke vette party natuurlijk buiten opzoekenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zou je doen als je vrij was?
Ik zou zwz koningsnacht willen vieren kan nu ook niet. Maar als ik vrij zou zijn, weekje weg ergens in NL of weekendje. Liefst naar het strand (is nog te koud voor) maar mooi weer geeft een tal van opties.'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:44:21 #287Borrelnootje00
deal with itooo druktequote:Op woensdag 12 april 2023 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Koning komt naar Rotterdam dus ik ga liever Rotterdam uit, die hele poppenkast mag me gestolen worden'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:44:43 #289greysbones
fun fact i don't caremet koningsdag is het standaard of koudquote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als het mooi weer zou zijn, ja dikke vette party natuurlijk buiten opzoeken
Ik zou zwz koningsnacht willen vieren kan nu ook niet. Maar als ik vrij zou zijn, weekje weg ergens in NL of weekendje. Liefst naar het strand (is nog te koud voor) maar mooi weer geeft een tal van opties.
of veel te warmAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.woensdag 12 april 2023 @ 18:45:17 #291hemarookworst
Man bijt worstStaat nog niks vast, maar ga wel wat natuiuirgebiedem bezoeken in andere delen van NL. Zoals Veluwe, Texel, Kennemerland etc.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sow
connaisseur gonna connaisseur lekker man
al plannen of geen plannen en go with the flowUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentenwoensdag 12 april 2023 @ 18:45:32 #292greysbones
fun fact i don't careik ging vroegahhhh altijd naar arnhem
nou voor geen miljoen ga ik daar nu met koningsdag naar toeAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.woensdag 12 april 2023 @ 18:45:42 #293Borrelnootje00
deal with itKlopt de vloek van koningsdag is meestal kutweer, koud regen wind. Ik heb zelden een mooie koningsdag meegemaakt dat ik dacht nou nu is het echt lekker weer.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
met koningsdag is het standaard of koud
of veel te warm
Ja en natuurlijk overal stervensdruk, moet je tegen kunnen.'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:46:06 #294Borrelnootje00
deal with itAh leuk. Texel is leukquote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staat nog niks vast, maar ga wel wat natuiuirgebiedem bezoeken in andere delen van NL. Zoals Veluwe, Texel, Kennemerland etc.'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:46:29 #295greysbones
fun fact i don't care30 gradenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt de vloek van koningsdag is meestal kutweer, koud regen wind. Ik heb zelden een mooie koningsdag meegemaakt dat ik dacht nou nu is het echt lekker weer.
Ja en natuurlijk overal stervensdruk, moet je tegen kunnen.
en dan in een drukke stad
das ook niet fijnAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.woensdag 12 april 2023 @ 18:46:55 #297Borrelnootje00
deal with itArnhem is leuk maar idd chaos drukte, trekt ook weer andere soort mensen aan dan normaal gesproken.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef greysbones het volgende:
ik ging vroegahhhh altijd naar arnhem
nou voor geen miljoen ga ik daar nu met koningsdag naar toe'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:47:25 #298Borrelnootje00
deal with itJa vooral als de stenen de hitte niet kwijt kunnenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
30 graden
en dan in een drukke stad
das ook niet fijn'' I am under no obligation to make sense to you.''woensdag 12 april 2023 @ 18:47:43 #299greysbones
fun fact i don't carehet is ook niet meer wat het wasquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Arnhem is leuk maar idd chaos drukte, trekt ook weer andere soort mensen aan dan normaal gesproken.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.Daar ben ik ook ooit geweest met Koniginnnedag.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef greysbones het volgende:
ik ging vroegahhhh altijd naar arnhem
nou voor geen miljoen ga ik daar nu met koningsdag naar toe
Dat was een feestwoensdag 12 april 2023 @ 18:48:26 #301hemarookworst
Man bijt worstIk kom nog 'ns die kant op, heb vrij reizen in weekendquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Arnhem is leuk maar idd chaos drukte, trekt ook weer andere soort mensen aan dan normaal gesproken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: